Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ!!



Η ιστορία που αναρτήθηκε χθες, δημοσιεύθηκε στον ιστότοπο, tovivlio.net

Είναι ένας δικτυακός χώρος, βήμα έκφρασης καλλιτεχνικής για όποιον το επιθυμεί. Η δημιουργία αυτού του βήματος οφείλεται σε έναν υποστηρικτή και λάτρη της τέχνης και της λογοτεχνίας τον Κώστα Θερμογιάννη. Παρακάτω βάζω λίγα λόγια για το ''μια εικόνα χίλιες λέξεις'', έτσι ακριβώς όπως αναφέρονται στο ''tovivlio.net''.





''Χιλιοειπωμένη αυτή η φράση μα και τόσο ακριβής. Μια εικόνα μπορεί να κρύβει μέσα της χίλιες -ίσως κι ακόμα- περισσότερες λέξεις! Υπάρχουν εικόνες που ο θεατής μπορεί να τις κοιτάξει αδιάφορα, να τις προσπεράσει χωρίς κανένα ενδιαφέρον, είναι όμως και κάποιες που μέσα τους κρύβουν μεγάλη δυναμική, κρατούν φυλακισμένα εντός τους αισθήματα δυνατά. Τούτα ακριβώς είναι που ζητάμε να βγουν προς τα έξω, να περάσουν μέσα από τη ματιά του θεατή στο μυαλό του κι από εκεί στο χαρτί, να γίνουν ιστορία, να γίνουν χίλιες λέξεις......

Ο δικτυακός τόπος τοβιβλίο.net προσκαλεί αλλά και προκαλεί συνάμα, όποιον το επιθυμεί να γράψει μια ή περισσότερες ιστορίες ή ποιήματα βασισμένα στις εικόνες .....''


Ένα ευχαριστώ στον δημιουργό του υπέροχου αυτού δικτυακού χώρου, που αξίζει να επισκεφθείτε.
Όλες οι πληροφορίες και οι όροι βρίσκονται στο σάιτ που θα σας κατατοπίσει.
Η ιστορία μου είναι γραμμένη με αφορμή τη φωτογραφία που έχω αναρτήσει μια και το ''Μια εικόνα χίλιες λέξεις'' βασίζεται σε εικόνες που δίνει το σάιτ όπως αναφέρεται παραπάνω.
Θέλω να ευχαριστήσω ξανά τον Θερμογιάννη Κώστα που μου έδωσε αυτήν την ευκαιρία.
Ελπίζω να περάσατε καλά διαβάζοντας το διήγημα μου!

2 σχόλια:

  1. Κυρία Μοσχονά, η χαρά μου είναι πολύ μεγάλη για τον κόπο που κάνατε αλλά και την ευγενική σας διάθεση να μοιραστείτε με τους φίλους σας τη διαδικτυακή πλατφόρμα λόγου και τέχνης που έχω δημιουργήσει. Ειλικρινά σας λέω πως δεν έχω λόγια για να σας ευχαριστήσω.

    Να είστε πάντα καλά και να έχετε μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σας!
      Θεωρώ ότι ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω για την τόσο ωραία σας πρωτοβουλία! Αξίζει πάρα πολλά και ελπίζω να έχει και την ανάλογη ανταπόκριση!!
      Να είστε καλά!!!

      Διαγραφή