Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

ΕΛΕΟΣ!!!!! Μια κραυγή αξιοπρεπούς διαμαρτυρίας!!!!


Αναδημοσιεύω μία ανάρτηση, μιας αξιοπρεπούς κοπέλας, που διαμαρτύρεται για την αδικία που της γίνεται.
Θεωρώ ότι όλοι πρέπει να ενωθούμε με αυτές τις φωνές ενάντια στις αδικίες που κάνουν άσπλαχνα και αδιάφορα οι κύριοι κυβερνήτες μας.
http://tha-blohs-hr.pblogs.gr/2011/01/eleeeeeeeeeeeeooooooooossss.html

Όπως θα ξέρετε οι περισσότεροι είμαι άτομο με αναπηρία. Μία απο τις δυσκολότερες αναπηρίες είναι η σπαστική τετραπληγία όπόου έχω. Όταν συνταξιοδοτήθηκε ο πατέρας μου, μου έδωσε κι εμένα το ΙΚΑ ένα εξωιδρυματικό επίδομα, μέχρι τότε δεν έπαιρνα δεκάρα από πουθενά. Εντάξει τα χρήματα δεν ήταν πολλά αλλά κάλυπτα ορισμένες ανάγκες μου. Ως εδώ καλά κι ωραία. Τον περασμένο μήνα πήγα να πάρω το επίδομα των 635 ευρώ και το δώρο όπως είχε υποσχεθεί ο Γιωργάκης να πάρω κι εγώ κάτι στον εαυτό μου μιάς κι ήταν Χριστούγεννα. Όχι μόνο δεν πήρα τίποτα γιατί το επίδομα μου είχε γίνει 400 ευρω, όχι μόνο δώρο δεν πήρα όπως είχατε πει κύριε Γιωργάκη μας αλλά συρρικνωσα και τις ανάγκες μου. Και πήγα και σήμερα να πάρω το επίδομα και μου δίνουν το υπερογκο πόσο των...........260 ευρώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δύμεν είμαι ζητιάνα κύριε Γιωργάκη μας, είμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ και δικαιούμαι να ζήσω σαν ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Τι να καλύψω με τα 260 ευρω κύριε Γιωργάκη; Μήπως ήρθε ο καιάδας στην επικαιρότητα; ΈΛΕΟΣ......... 

2 σχόλια:

  1. Δεν έχω λόγια! Ντροπή τους έτσι που φτάσανε τις ευπαθείς ομάδες και γενικά την κοινωνία!!
    Τελικά ο Καιάδας ξαναστήνεται ....
    Μπράβο σου για την αναδημοσίευση
    Καλό σ΄/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aπό ότι έμαθα υπήρχε παρεξήγηση...Τα 260 ευρώ είναι προκαταβολή ενός ποσού που ξεπερνά τα 600..Θα δούμε την συνέχεια!!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή